Newsfest 29/11/09: Facebook status, USA kunde ha fångat Bin Laden.


Välkommen till dagens nyhetsraport här på Newsfest. Ikväll ger jag er humor a'la facebook statusar och Bin Laden.

USA kunde ha fångat Usama Bin Laden. I en rapport från USA så talar man om att man hade möjlighet att fånga eller att döda Bin Laden redan år 2001. Men man lät den afganska regeringen sköta markattacken mot Bin Ladens tillhåll och han kom därför undan. Man kanske borde sköta alla sådana attacker själv? Speciellt när de är berättigade. Inte försökte de låta den Irakiska regeringen sköta sitt. Har man byggt upp något så mycket under åren som USA gjort med 9/11 så borde man kanske ha skött arbetet ordentligt.

Jag fick flera länkar skickade till mig igår med facebook humor. Närmare bestämt roliga status uppdateringar som jag bara måste dela med mig av. Det finns fler om du klickar på länkarna.

Tv-spels statusar!


Star Wars statusar!

Mina bilder från Dreamhack kommer upp senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

hahaha jag skrattar ihjäl mig, facebookstatusarna hahah xD

2010-01-30 @ 20:56:57
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0